när bitar börjar falla på plats

Godkväll! 
vet att uppdateringen blev väldig sent idag, men har haft ganska fullt upp hela dagen så har inte riktigt haft tid förens nu att sätta mig ner.  
 
Har storstädat altan typ hela förmiddagen, verkligen skrubbat varenda liten vrå. Otroligt skönt att ha de gjort, har även tidigare i veckan tvättat upp all klädsel till båda våra två rottingmöbelset, så fick på dom idag så nu känns allt väldigt fräscht. Hann även plantera en jätte fin blomma och satt i en kruka på ett av borden, men insåg ganska snabbt att det var ganska korkat att köpa sånt nu då det är väldigt kallt på nätterna. Så fick ta in blomman så länge, haha.  
 
Så det ända som är kvar är egentligen att plantera ännu mer blommor och sätta i alla krukor jag har på altan och pooldäcket, men de får som sagt vänta tills det blir varmare.  
 
Sen åkte vi in till stan och fixa lite små saker, och lämnade av en säng till pappa som min lillebror ville ha. Och sen har kom min fina vän över med bullen. (hennes hund) Han heter egentligen Olle, men jag har sedan han var valp (4 år sedan) kallat honom bullen, haha.  Så vi grillade och hade de super mysigt, hade dock kunnat vara varmare ute.  Men i april får man väl räkna med myskoväder! 

 
 
Idag blev det typ världens slappaste outfit, leggins från adidas, Bombarjacka från junkyard. Sambons tjocktröja, som för övrigt är från H&M 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback