Godmorgon onsdag!

Godmorgon raringar :)
Är ni vakna och pigga?
Det är inte jag, eller jo vaken är jag men inte ett dugg pigg.. Var ju tvungen att åka iväg med bilen tidigt i morse, tror jag klev upp runt fem och somnade inte förens efter 1 nångång. Och dum nog drack jag kaffe när jag kom hem, istället för att krypa ner i sängen igen. Menmen, så är läget.
 
Just nu sitter jag framför tvn och kikar runt på tvn. Finns inget bra som går nu tycker jag. Ska väl ta tag i städningen här hemma, behövs både damsugas och tvätta. Tänkte att jag ska försöka hinna med det innan bilen ska hämtas för ikväll hinner jag inte det. Ska nämligen hem till mamma och fira henne, hon fyllde år igår men vi firar henne idag eftersom hon också är nattarbetare och jobbade igår. Så ska över dit en stund tänkte jag, men det passar bra för sambon är i en annan stad och jobbar och blir förmodligen väldigt sen så då kan jag och hunden lika gärna åka iväg. :) 
 
 
Dags att sätta fart på dagen! 


 


» alice

fin du är! kram

Svar: men åh tack, desamma ju! :)
ssandraewelina.blogg.se

2016-04-27 // 08:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback