få saker gjorda

Jag är verkligen expert på att skjuta upp saker. Som tex samtal jag borde ringa, tänker alltid "men jag ringer i morgon" men dendär imorgon kommer aldrig. Så nu på morgonkvisten när jag ändå inte hade något för mig så såg jag till att ringa såna samtal jag skjutit upp under en tid, vilket i efterhand alltid är otroligt skönt! Varför inte bara ta tag i saker direkt? förstår inte hur jag tänker ibland.
 
Hur som helst, kom till skott med att ringa och boka en kastreringstid åt min lilla tjej här hemma också. Hon är ju 7 månader så det är verkligen dags nu. Så i morgon ska hon bli kastrerad, så skönt att få det gjort!  Ska lämna in henne mellan 8 och halv 9 på morgonen, sen får vi se när jag får hämta hem henne. 
 
Så nu tänkte jag svara på kommentarer och dricka upp mitt kaffe sen bara ta det lugnt tills dess att jag ska åka in och hämta bilen igen, tvättmaskinen går på högvarv den också!  
 
 
Myskläder delux.. men så skönt när man bara är hemma. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback