Ett steg fram och två steg bak

Igår var en tuff dag i alla former, var det inte de ena så var de det andra. Allt gick fel! 

Kastrerade katten igår, kom hem och allt var bra. Tills hon börja blöda från såret.. Ordentligt!  Tillbaka igen till veterinären som fick söva henne igen, allt gick bra men hon fick fler stygn och krage. Hon avskyr kragen, så ska be Robin åka och kolla efter en body åt henne.  

Så jag har sovit jätte dåligt inatt pga av allt så vaknade upp med dunkande huvudvärk. Och inte finns det någon alvedon hemma heller! 

Vad negativ jag låter, men jag känner mig verkligen så också!  Men jag skriver mer senare, ska fortsätta kolla på en serie jag precis börjat titta på!   Vi hörs sen. 





Åh orange is the new black, det är jättebra :D

Svar: Ja verkligen! Redan helt inne i det och då har jag bara sätt 9 avsnitt 😂
ssandraewelina.blogg.se

2016-04-29 // 12:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback