Drömmer mig bort!

Har varit vaken ett tag, pratat i telefon med mamma och suttit ute och njutit av solen. Ser verkligen fram emot sommaren nu. Det finns inget bättre än att vakna, sätta på kaffe och gå ut och ta ett dopp i poolen. Bara lukten av klor och vatten gör att de skriker "hallelluuljaa" i huvudet, haha.   
 
Vi ska faktiskt börja göra i ordning poolen till helgen, det är ett jäkla jobb nu innan man sätter igång den. Rengöring, phvärde prov i en vecka, koppla upp värmen till poolen, osv osv.. Det är inte så lätt att ha pool jämt som många tror. Det är ganska mycket jobb emellanåt med den, en del underhållning för att hålla den i rätt balans hela tiden.  men det är de ju värt.. helt klart ;) 
 
Sen såg jag att gräset verkligen börjar bli grönt nu, så nu hoppas jag de torkar upp ordentligt så de börjar växa och bli härligt sommargräs som jag brukar kalla de! Nu är det inte långt kvar till sommaren, och bara känslan får mig att vilja hoppa av glädje. Sommar, semester, sol, bad, grill och vinkvällar.  JA TACK!! 
 
Nej hörrni, ska sluta drömma mig bort. Nu ska jag slänga på mig kläder och ta ut hunden på en promenad. Måste lägga mig ett par timmar på dagen också, för nu har jag tre nätter som ska göras. Så vi får väl se hur effektiv jag är här på bloggen under dom dagarna.  Men det märks!

Hörs lite senare igen, dags att sätta fart! 
 

Några bilder från förra sommaren.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback