19 snabba frågor om mig

Hur gammal är du?
24 år 

När vaknade du idag? 
05.00 !!!   Tack min älskade sambo för de!! haha.  

Vad åt du till frukost? 
Havregrynsgröt.  

Nämn tre saker man kanske inte vet om just dig: 

  • Jag har ett otroligt dåligt morgonhumör, vill helst vara helt för mig själv tills jag fått i mig första
    koppen med kaffe.. sen är det lugnt! ;) 
  • Jag älskar allt som har med inredning att göra.
  • Jag är född med klumpfot, haha.. Vet att det låter ironiskt för många vet inte vad det är. Men googla upp det om ni är intresserade av att veta vad det är för något.

Vad gällande ditt utseende är du mest och minst nöjd över?
Mina ögon, får ofta komplimanger för dom.

Vad har du gjort idag? 
inte mycket alls faktiskt, såna tråkiga vardagssaker som städat, tvättat  osv..

Vilken film såg du senast? 
såg en riktigt bra skräckfilm igår, minns dock inte vad den heter. 

Är du besatt av någonting? 
Min telefon? haha. 

Beskriv en perfekt dag: 
Vakna upp brevid den jag älskar, äta god och lyxig frukost ihop, samla alla nära och kära hemma hos oss en varm sommardag. Äta gott, dricka gott och njuta av värmen och att bada hur mycket man vill. 

Beskriv platsen du befinner dig på just nu: 
Sitter i mitt hus på landet uppe på övervåningen vid min dator.. haha. 

Vad lyssnar du på just nu? 
Joey Montana - Picky

Hur går du helst klädd? 
Leggins, och någon skön tröja jag hittar! 

Är du morgon eller kvällsmänniska? 
Morgon, helt klart!

Vilket var ditt bästa ämne i skolan? 
På gymnasiet var det alla omvårdnadsämnen 

Vad köpte du senast? 
hm.. jag handlade senast igår och det var bara tråkiga saker, typ mjök, bröd, pålägg osv.. 

Vad har du i dina fickor? 
I mina jackfickor kan man finna allt möjligt, jag lovar.  

Vilken är din favoritaffär? 
har inga direkta favoriter men där jag handlar mest kläder är H&M och Ginatricot

Vilka smeknamn har du haft? 
Har typ inte haft några som jag kan minnas faktiskt.  

Vilka är dina största svagheter? 
att jag har väldigt dåligt självförtroende! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback