smile today, cry tomorrow

Hej finisar!
Helt galet vad veckorna går fort, känns inte riktigt som jag hinner med.  Vill bara stanna tiden, låta dagarna vara längre. Vill njuta mer av dagarna, mer av livet! 
 
Sitter just nu i soffan med en kaffe och försöker komma på vad jag ska skriva, de ekar tomt i huvudet. Vill bara skriva, skriva massor men vet inte vart jag ska börja.  Om två dagar är jag tillbaka på jobbet efter 2,5  veckas sjukskrivning, känns faktiskt bra. Ska bli skönt att återgå till alla rutiner och få tillbaka den mer "sociala" biten. Saknar mina kollegor, Men ändå kan jag inte låta bli att vara avundsjuk på min älskade sambo som går på semester på fredag och är ledig i flera veckor sedan, glad för hans skull. Han behöver det så som han sliter, min fina fina älskling. Är så stolt över dig och de du gör dagligen, finns inga ord som beskriver hur stolt du gör mig och lycklig med för den delen, du är min framtid - du är mitt hjärta! Snart firar vi fem år, helt sjukt vad tiden går? Nästa månad är de fem år? Som sagt, tiden springer iväg. Det känns verkligen som igår vi träffades, åh! 
 
Nej alltså jag har som sagt massor jag bara vill skriva ut, alltså inte menat negativt utan jag behöver bara skriva av mig ibland och detta är ju min blogg och då är det så skönt att ibland bara kunna skriva skriva och skriva.  Men det får som sagt bli i ett annat inlägg. Ska göra mig i ordning nu och gå ut med hunden innan min mamma och syster hämtar upp mig för lite shopping. Nästa vecka tar min syster studenten? Helt sjukt? När blev du så stor?  Min älskade syster, lika stolt är jag över dig. Har både klarat körkort och skolan nu. Kommer nog aldrig accepera att du är så vuxen som du faktiskt är, du kommer alltid förbli "minstigen"  för mig ;) 
 
Nehe, röra på fläsket kanske. 
Puss!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback