mysigdag

Hej!
Ja ni, de är så svårt att få in bloggningen när så mycket annat snurrar i skallen, 90 % av de som snurrar är alla äckliga studier som jag har framför mig. Men de vet ni ju redan! Men de jag skulle säga är att uppdateringen blir lidande, men de vet ni ju redan. Har sagt de så många gånger förr! Försöker slänga in så många jag kan, när jag har tid och ork så att säga. Idag va jag ledig från skolan eftersom jag skulle te akademiska och ta prover och sånt.  Lindas kille Amir va snäll att skjutsa mig sen va linda och eemelie med såklart, och gud va vi skratta. Tårarna bara spruta, dom är galna verkligen.  Men tack för dagen gofisar!

I morgon är de skola igen, bara att ladda om på nytt. *suck*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback