Söndag!

Söndag idag, vilket är ganska skönt men ändå inte allt för! Det tråkiga med att det är söndag är att veckan
börjar på nytt imorn, måndag = skola = blä! Men tur att jag har studiedag på tisdag, de gillar vi starkt!
För övrigt har det varit full rulle hela helgen, i fredags hade jag mysdag med rebecca med massa roliga upplevelser, & igår va jag på middag hos mamma där det va fullt hus av släkten & idag har jag och älskling haft städdag, diskat, damsugit, skurat, dammat och hela faderullan. Sån härlig känsla när allt luktar nytt och fräsht! Har haft händerna så mycket under vatten så dom känns som torra russin.  Ska fakiskt ta och laga mat strax, hela frysen är full men ändå ingen aning om vad jag ska laga, kött och pommes kanske? de låter mums iaf! 


En liten bit på mitt kök, lite städat är det iaf =)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback