min stress dag!

Hej på er!
kom nyligen hem, så skönt att slå ner rumpen en stund. Dagen har verkligen varit fullsmockad. Gick i skolan tills 1 ungefär, drog och handlade lite små saker ( som jag lägger upp sen ) & drog direkt hem,  mötte upp babe och sen inväntade vi malin,mange & sussie. Lilla line va såklart också med! Mange skulle fånga in katten, och shit va galen hon blev. Har aldrig varit med om liknande tidigare, men de gick tillslut och de slutade med ett par trasig tjocka handskar, haha. Vi tjockade in oss alla i bilen, fyra i baksätet, robin fick ligga över oss och sen ut mot sala. Lämna katten och sen hem igen, sminka på sig lite sen springa till bussen och åka till stan för att möta upp Maria, Fick låna kurdiska kläder som jag ska ha på mig imorn då vi ska ha Fn rollspel, tack maria! & sen hem igen. Så ja, ni hör ju. En riktigt flängig dag. Känner mig helt slut!  ska ta och kolla på rederiet & sen knalla iväg till ica! :)

tusen tack alla för allt idag, ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback