Måndag, ny vecka!

Hej!
Nu är det snart slut på den jobbiga måndagen som har bestått av skola hela dagen lång. Från 08.30 - 1600. så jag känner nu hur tungt huvudet är, riktigt trött! Har nyss ätit, robins hemma gjorda potatispos och köttbullar, jätte gott =)  känner att jag håller på att bli sjuk eller något? har jätte ont i huvudet och magen, får hoppas att jag håller mig frisk, har inte tid att bli sjuk nu känner jag.  Nej nu ska jag och älskling ta en promenad till ica och sen köpa busskort. :)

Annars hoppas jag att allt är bra med er och att ni har haft en kanondag fulla av överaskningar =)
Kram





» K

Heej!

Jag har en tävling på bloggen som heter veckans blogg, gå in och läs mer om tävlingen på:

http://writtenbyk.blogg.se/2011/march/070311-vinnaren-veckans-blogg.html#comment



Hoppas du vill va med!

2011-03-07 // 21:06:55

älskar dig med<3

2011-03-07 // 21:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback