jag vill spendera år och dagar med dig

Ciao bello!
Torsdag idag, vilket känns otroligt skönt. Imorn är det fredag & äntligen helg, gud va skönt de ska bli
& få sova, det känns som att jag inte har sovit på flera dagar, haha.  Just nu ligger jag & babe framför tvn och
ser på hockey, de är ju färjestad - aik & de vill man ju inte missa. Efter detta måste jag ta tag i att städa badrummet och jag ska tvinga älskling till disken, snäll jag är va? haha :) Guud vad jag känner att jag städar hela tiden, man städar och städar men ändå så tycker man att de ser exakt likadant ut -.-

Ni skulle ha sätt, jag ville vara en gullig flickvän och göra mat tills Robin skulle komma hem så jag ställde mig och gjorde hans favoriträtt, Korvgratäng. Jag skalade och skalade dom förbaskade potatisarna tills de verkligen värkte i händerna & fingrarna såg ut som russin, jag grät av löken och skar mig pga korven & sen när jag väl va klar så kom jag på att jag skulle ha grädde, & jag visste ju att jag hade grädde men inte hur mycket, så maten blev ganska torr och älskling blev inte så nöjd. haha, känner mig en aning misslyckad! men så kan de gå ibland :)

Nu hockey!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback