jag vet inte vem jag är

oj va mörkt mitt hår blev men oj vad nöjd jag blev, nu saknas bara löshåret som jag ska beställa om ett par dagar.
Har tänkt att jag ska beställa med lockar, kanske blir snyggare. Men måste vänta tills jag får pengar, tills vidare får jag gå i kort hår. Men de gör inte mig så mycket, har knappt löshår längre. Börjar trivas allt mer och mer i kort :) Hur som helst, jag ska strax lägga mig i soffan och gosa med älskling. Fast först ska vi hänga in all tvätt som blev tvättad idag och göra rent lite i badrummet efter hårfärgen som stänkte överallt, haha. :)

Bild på resultat får ni någon annan dag då de är fixad, jag orkar inte nu + att de fortfarande är blött. Jag hoppas också att de blir lite ljusare, ljsut nu är det nästintill svart ;o men de ska gå ut lite efter några tvättar. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback