jag bestämmer


- skolan, som jag säkert gjort tusen gånger. Skolan håller på att ta livet av mig, känner seriöst hur hjärnan börja koka över & hur tröttheten tar över, haha. :(

- svek, de har jag dissat tusen gånger & jag gör de igen, jag stör mig så mycket på folk som säger en sak & menar en annan, bara för att få uppmärksamhet.  Äckliga amatörråttor!

- saknaden, åh jag saknar mamma &  jag saknar att bo hemma. Jag säger bara en sak, ta vara på tiden ni har hemma. Man lever i lyx, får allt betalat och serverat på silverfat. Visst, alla kanske inte får det men oftast är det så.


Min familj, vad hade jag gjort utan er? jag lever för er, andas för er och kämpar för er. 

♥  Lov, åh vad jag älskar att ha lov. Bara njuta och lägga undan allt plugg åt sidan. De hade ju varit
skönt med en vecka extra eller så?

Pengar, alla hissar väl pengar? det skulle verkligen passa bra nu.


idag har jag klippt mig, annars tränat, pluggat och tvättat ^^

2011-03-06 // 23:52:17

Svar: Alltid kul med tävlingar men hann tyvärr inte vara med :) Var borta under helgen!

2011-03-07 // 11:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback