I'll go wherever you will go

ojoj va jag är trött, känner hur huvudvärken smyger fram sakta men säkert. Har fortfarande dedära bakom att jag måste inta plugget som jag har skjutit upp i flera dagar nu, inte bra alls sandra! ska göra de om jag får orken tillbaka efter jag käkat, och på matlistan idag blir det kött och pommes. Något som börjar bli alldeles för vanligt här. Vi äter de minst 2 dagar i veckan om inte mer, haha. Men sist vi storhandlade så hittade vi massa kött som va prissänkt och då passade vi såklart på, & tack vare de så har vi haft hela frysen full med kött och korv. fast nu börjar de ta slut så får åka med mamsen och handla lite när vi ändås ska iväg till sala & hämta Thea ♥  aja, de ordnar sig. Nu har de tagit mig ungefär 30 minuter att skriva detta lilla inlägg, de kommer upp saker jag måste göra hela tiden, haha. Som nu tex, för nu måste jag fixa klart maten och sen ska jag kika på min nya jacka som kom idag.

Vi hörs senare!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback