idag är det fredagsmys!

Hallå där kött och blåbär!
idag är det fredag, en riktig lugn fredag för mig med tanke på att jag inte riktigt är kry än. Jag och babe har städat hela lägenheten ifrån topp till tå, så nu blänker den så fint. Imorgon kommer Robins pappa & hans flickvän hit och då ska vi få en stor och fin dubbelsäng i min lilla etta, haha kommer se lite roligt ut tror jag, men så får de vara. Han ska också borra upp lite hyllor och sånt så allt kommer på plats, äntligen måste jag säga! Dom får greja och ha sig här, jag ska till mamma och hjälpa henne med lite saker. Åh jag saknar min mamma så mycket, så det ska bli riktigt roligt. Det är inte ofta hon och jag har en tid för bara oss två!  Nu ska jag ta en prommenad till kiosken, och sen blir det mys framför tvn. Puss!

Storstädade liite dels badrumskåpet och dammade av. Man ser nog att största delen av
skåpet äger jag, haha. 




» dilan

allt bra?♥

2011-03-19 // 15:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback