en vän för livet ♥

haha, juste måste bara nämna en sak. Idag hade jag & rebecca våran " extra matte" timme eftersom varken hon eller jag ha klarat matte A kursen och jag lovar, de finns anledningar till de. Titta själv vilken konversation vi hade idag!

jag: Hur räkna man det här talet?
Rebecca: du räknar ut det bara
Jag: 1000+100 är väl 100 000?
Rebecca: *Kollar snett*
Jag: Vad?
Rebecca: 1100 annars?
Jag: Ahaaaaa, du kunde ha hjälpt mig ifrån böjan
VI: HAHAHAHA

som ni ser, de finns som sagt orsaker varför vi stannar kvar på matte A kusrsen. Eller vad säger du gumman? :)
är så glad att jag har dig. Skoldagarna har aldrig varit så bra som dom är nu när jag ha dig hos mig varje dag, du gör min dag! ♥



» Sara

Gulligt att ha en så fin vän! ♥

2011-03-09 // 19:33:21

hahaha du är blåst.. (ska jag säga?) du är bäst iallafall<3

2011-03-09 // 20:52:26
» elinn

hahahahah så trög du är xD



puuuuussssss

2011-03-10 // 12:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback