bara till dig ♥


De går inte en ända sekund utan att jag tänker på dig,
tänker på hur bra jag hade det hos dig,
jag borde ha uppskattat allt mer än vad jag gjort,
att de var så här svårt att vara utan dig hade jag aldrig trott,
trots avståndet så finns du nära mitt hjärta,
saknaden av dig ger mig en otrolig smärta,
varför är du inte här ställer jag mig frågan hela tiden,
men jag vet innerst inne att såhär fungerar livet,
liten som stor så vandrar jag framåt dag för dag,
idag är jag 19 år och försöker bara vara jag,
du är så saknad fan va allt gör ont,
utan dig brevid mig så känns allt så tomt,
jag tänker oftast tillbaka på när jag var barn,
sprang runt hemma och var alltid lika glad,
de känns som igår men ändå så långt bort,
vad jag har märkt nu så är livet för kort,
man ska ta vara på alla som man har nära,
kärlek och omtanke är något alla ska lära,
jag önska du va här men i mitt hjärta får du stanna,
hela mitt liv har byggts upp av min mamma,

 



Åhhh lilla lilla gumman!

Du kommer att klara dig så bra utan mig o mitt tjat..

Du är en stor och mycket duktig tjej nu..Jag kommer att fortsätta att tjata o stötta dig så länge jag lever o jaa du får känna dig liten igen o sakna det. Man gör det, o man inser inte hur tryggt man hade det hemma förän man står på egna ben o måste ta alla smällar o beslut själv. Men det kommer du att fixa galant, för du är en smart tjej o dom gånger du blir osäker så finns jag alltid till hands..

Älskar dig så min fina tjej..Puss

2011-03-03 // 19:15:47
» Sara

Oj vilken fin text, börjar gråta... det går rakt genom hjärtat! Även om inte alla finns för än fysiskt så vakar de över än någonstans!



Du är gudomlig på att skriva texter! <3

2011-03-03 // 22:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback