ajaj,

kollade egenom lite bilder nyss och hitta en bild när jag lyckades brya handen i fjol, de påminde mig om när
jag bodde hos mamma. Skulle vara snäll & gå och handla, väl på affären så upptäcker jag att de kommer bli
svårt för mig att bära två tunga kassar och en FET familjepizza, ja ni vet ju hur stora kartongerna är? men envis som jag va så skulle de gå, jag tog familjepizzan i en hand och kassarna i en på nå vänster, när jag väl hade kommit en bit så känner jag att jag håller på att tappa pizzan, och jag försöker gå fortare vilket jag inte skulle ha gjort, jag snubblar över mina egena skor? och sedan BOM ner på marken, jag hamnade på min hand som låg halvt böjd. Men jag kände ingenting utan trippade vidare hemmåt, väl hemma säger jag till mamma att jag har ont i handen & den blev mer och mer blå ju mer tiden gick och jag kunde inte röra tummen,  dagen efter kom jag till skolan & en av mina lärare som är sjuksköterska bad mig åka direkt upp till akuten, vilket snabbt ledde till att jag brytit båtbenet.

Dom 6 veckorna med gipset va dom värsta veckorna i mitt liv, de kliade, sved och jag kom inte åt där de kliade. jag kunde inte dra upp byxorna själv, inte klä på mig själv över huvud taget. Kunde inte fixa håret eller något, verkligen en mardröm. Fytusan! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback