tisdag

Hej!
gud va trött jag är, känner mig helt sliten efter dagens insatts. Gick upp som vanligt vid 6 eller ja, jag drog mig i sängen tills klockan var runt halv 7.  Fixade mig och sånt sen drog jag iväg till skolan, väl på plats så får vi meddeleandet om att vi har typ 4 timmars hål(?) inte direkt skojj! Rebecca gick på naturkunskap så jag och julia fick booooooring, så vi bestämde oss för att åka buss, vart visste vi egentligen inte så vi tog första bästa buss och de blev ju så att vi hamna på ett ställe som vi hitta bra solarium, så nu ska jag släpa dit mamma någon dag.
sen blev det en färd till skolan för att vänta på lekton, efter tusen års väntetid så blev den av och sen åkte jag hem direkt. Käkade nyss lite pankisar så tänkte plugga lite nu, egentligen orkar jag inte men jag måste!

de va i stort sätt min dag, och jag hoppas såklart att ni har haft en toppendag!
Kramisar



Har lagt upp nio stycken olika outfits på bloggen och skulle vara jättekul om du kunde rösta på den du tycker är finast!Skulle uppskattas massor, tack på förhand! :D

2011-02-08 // 22:30:36
» elinn

älskling <3

2011-02-09 // 15:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback