påväg mot en ny start!

Godmorgon mina söta!
vaknade runt tjugo i 9 av att mamma rusar in och säger att jag ska ringa ett samtal.
sen dess har jag stökat runt i mitt rum, ska alldeles strax gå ut till bussen och åka och hämta nycklarna
till lägenheten, efter det ska jag hem hit och forsätta packa de sista och sen åka och storhandla till lägenheten.
basvaror och sånt som man måste ha!

Hur som helst så kommer de bli urusel uppdatering ett tag framöver med tanke på att jag ska lägga all
fokus på lägenheten så den blir klar, sen har jag vänner och pojkvän som jag också måste dela min tid med.
+ att jag inte vet när internet kommer till min lägenhet, de återstår och se. Ska ringa dom idag iaf!
nej jag har inte tid att sitta här, slänger in ett inlägg lite senare iaf!

Kramisar!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback