Tisdagsmorgon

Godmorgon!
inte för att jag sovit många timmar inatt, men ändå? haha. Ska strax iväg till tandläkaren, laga sista tanden och sen slipper jag dom, förhoppningsvis. Hade tre tänder jag behövde laga och eftersom jag fyller tjugo om typ tre veckor så ville dom laga alla nu så jag slipper betala sen, de blir ju svindyrt! Så de va ju snällt. Men minuterna som man sitter där och dom lagar är fan dom längsta minuterna någonsin, jag hatar dedär och jag hatar sprutorna. Men jag överlever nog, får tänka bra tankar som dom säger. Men inte tusan fungerar de.
Nej vi får höras sen, ska göra mig i ordning nu och gå iväg. Har tid om ca en timme!




Tack! :D

2011-12-27 // 09:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback