tidig morgon!

Godmorgon ;*
vilken undebart väder man vaknar upp till, jag har faktiskt varit vaken sen 08.30 trots att jag gick och la mig vid 03.00 igår, men så kan de vara. Jag är precis inkommen ifrån tvättstugan, gick och startade två maskiner. Robin ligger fortfarande och sover, så ska låta han göra de ett tag till innan jag drar upp honom för storstädning av lägenheten. Vi började lite smått igår men vi gav upp nästan direkt, haha.  Försökte också klippa bort fula grenar runt mitt staket men de gick inte så bra med tanke på att jag använde köksaxen(?) tror jag måste låna en riktig såndär trädgårdssax av mamsen, så jag får helt enkelt avvakta med det. :)



SVAR: Kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg, lottar en vinnare ikväll och meddelar då när tävlingen är över. Så det blir smidiigt för dig att kika in vinnaren och anmäla dig igen :)

2011-04-09 // 10:31:19

Sv: Tack så mycket och detsamma! Jag gillar din header, den var fin! :)

2011-04-09 // 15:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback