skjuter upp " dagens blogg"

jag ville bara meddela att jag skjuter upp dagens blogg tills i morgn kväll, pågrund utav att jag inte har haft tid. Men i morgon gör jag det noga, de lovar jag. Nu har ni ändra fram tills morgon kväll på er att vara med att delta, och kom ihåg, ni får rösta mer än en gång på er själva :)

lycka till!





Hej söta du! :)

Jag hoppas och undrar om du skulle kunna hjälpa mig med en sak... :$ det är så att jag håller på att gå ner i vikt, men jag har jätte svårt för att ta tag i det på riktigt.



Skulle du vilja hjälpa mig att stötta och puscha på mig så jag inte misslyckas? Det vore guld värt.



KRAAAAM och hoppas du haft en bra lördag :)

2011-04-10 // 00:17:23
» linn

jag är med :D

2011-04-10 // 00:41:13

jag vill vara med om det inte är för sent :D

2011-04-10 // 09:07:44

jag är med!

2011-04-10 // 11:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback