Glad påsk ♥

Hej min kära bloggläsare
jag försökte mobilblogga tidigare idag, men som ni ser så gick de inte. Min mobil knasar som vanligt! jag älskling & Bamse kom precis innanför dörren & fysatan i gatan va trött jag är, vi har seriöst gått flertal mil idag, och jag skojar inte, haha.  Natten tills idag så sov vi alla jätte dåligt, älskling sov max 3 timmar likaså jag & dom andra så ni kan nog förstå våran trötthet.  Jag hoppas ni har haft en undebar påskafton, för de har jag. Spenderade den som sagt hemma hos min mammut med massa undebart folk, kändes lite som julafton när de va sån släktträff =)

Jo juste, jag glömde kameran hemma så de vart tyvärr inga bilder.
Men jag tror ni står ut! ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback