När sanningen kommer ikapp

Godkväll! 
Haft en mysig och lugn dag, fick som sagt kaffebesök av Emilia på förmiddagen. Vi hade så mycket att prata om så när vi kollade på klockan så var den nästan tre, hon åkte hem och jag påbörjade maten tills Robin kom hem. 

Efter de tog vi en härlig promenad med hunden innan jag la mig i rabatterna och rensade ogräs, lika drygt varje gång men skönt när de är klart.  Men man hinner lagomt klart med ena innan man får påbörja nästa igen, haha.  Men fick ändå en del gjort i trädgården, ville plantera om två blommor som krukan blivit allt för liten för så hittade två stora krukor som förra ägarna lämnat kvar, dock i helt fel färg än vad jag vill ha på min altan så Robin måste sprutlackera om dom i min färg först,  blir nog bra sen! 

Nu ligger jag i sängen och kollar på hockey, tänkte sätta mig en stund vid datorn. Men orken tog liksom slut efter att jag duschat så jag fastnade här, och lägger jag mig nu så kommer jag vakna väldigt tidigt i morgon.. Haha! 

Får se om jag bloggar mer idag, annars hörs vi imorgon igen. • 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback