Dålig sömn och möte!

Som ni vet så jobbade jag inatt, och sov endast någon enstaka timme innan jag skulle jag iväg på möte. Kom hem vid fem och då stod sambon och grillade. Korv med bröd - enkelt men gott! 

Skulle egentligen ha jobbat inatt också men fick ledigt pga att jag deltog på mötet.  Har precis gett djuren mat och smilla har fått vara utan tratten ett tag! 

Nu har jag ett par lediga dagar framför mig, i morgon ska jag iväg till min vän Sandra och göra fransar. Sen ska jag bara hem och städa.  

Känner mig helt mör i kroppen men inte så konstigt med tanke på den dåliga sömnen. Så nu ska jag slänga mig framför tvn och pusta ut en stund innan de är dags att sova! 

Så jag säger godnatt nu! 







SV: Men tack sötnos!! :D
Gud så söt vovve!! :D

2016-05-04 // 11:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback