Bloggtorka-lista

HAR DU ?
Folköl i kylen - japp! 
Något husdjur - Två katter och en hund
Någon favoriträtt - enchiladas. 
Puder på dig -  jajamen, ett från bareminerals.
Några framtidsplaner - massor, ett lite mer än andra just nu. hjärnan går på högvarv här hemma. Mycket att planera. Sommaren 2017 är det jag säger just nu! 
Gymkort - nej! 
En homosexuell kompis - ja det har jag. 
Duschat idag : i regnet.. haha! annars ska jag duscha inomhus ikväll ;)
Någon kompis som snarkar - haha jaaa.. 
Någon vän som spelar i ett band -  nej, inte vad jag kan komma på. 
Några mvg:n  Ett eller två.. minns inte exakt! Länge sen jag gick ut skolan, men kan säga såhär. Hade inga toppbetyg direkt!
Någon som förstår dig - Min sambo, min bästa vän och min familj! 
Något beroende - cigg tyvärr!
Fikat idag - jajamensan med min fina vän. 
Någon vän som bor i ett annat land - japp! 
 
 
 
 
 
 
VEM ? ..
Avskyr du : ingen speciell, men avskyr falska människor. 
Delar du mest minnen med - Min sambo!
Längtar du mest efter - Sommaren 2017
Stör du dig på : Folk som kör sakta och folk som smaskar.. haha
Gosar du med - Mina djur och min sambo såklart! 
Lagar mat - Till mestadels så blir det jag!
Diskar - Diskmaskinen, men kastruller, stekpannor och sånt är det lite olika. Ibland jag, ibland Robin.
 
VILKEN ? ..
Tidning läser du - ingen?
Buss åker du oftast - ingen alls, minns inte ens senast jag åkte buss. 
Dag fyller du år - 13 Januari
Årstid föredrar du - Sommaren 
Stad är du uppväxt i - Västerås! 
 
 
 
 
 
 
VAD ? ..
Gör du nu - Skriver denna lista och lyssnar på musik!
Gör dig till en bra människa - Min sambo och min familj! 
Gör dig till en dålig människa - Folk som kör för sakta i trafiken.. haha
Vill du arbeta med - med människor! 
Är roligast just nu - ingen aning?
Har du på dig nu - tjocktröja, leggins, underkläder ? 
Har du för smink idag - Lite allt möjligt
Äger du för skor - men oj, det är lite allt möjligt! 
Har du för storlek i skor - 38
Läser du för bok - ingen alls!  
Ska du göra nu - Börja med maten strax innan jag ska åka iväg.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback