Lördag och flytt

Godmorgon lördag! 
Går runt och nyser hela tiden, blir galen! Antingen håller jag på att bli förkyld eller så är det den helvetes pollen som är just nu, jobbigt vilket fall! 

Står med ytterkläderna på och dricker en samarin då min mage är helt ur balans. Men med kronisk magkatarr så är det någonting jag lärt mig leva med, tråkigt nog!  Men vissa dagar är värre än andra. 

Väntar på att Amanda ska höra av sig så ska jag och sambon hjälpa henne att flytta grejer till deras nya hus! Ska bara göra hunden redo också så ska vi fara sen, jag som sa att jag inte hade några planer för helgen. Men har man inga så får man se till att fixa några, haha! 

Vi hörs igen sen :) 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback