Lite nytt i sminkhörnan

Jag fick hem ett paket för ett tag sedan. En del av de jag beställde är smink som jag aldrig testat förut, brukar vanligtvis alltid köpa de som jag vet att jag tycker om och inte blir besviken över.  Men denna gång kände jag för att pröva något nytt ☺️ Har inte testa något ännu mer än borstarna och dom älskar jag, uppdaterar er sen när jag testat de nya grejorna. :) 

(De som ser ut att vara nagellack är en flytande Highlighter, haha) 





Åh jag har aldrig provat en flytande highlighter, vad spännande! Du får gärna säga sen om den var bra :D

Svar: Ja men absolut!! Vi är hemma igen :) Vi var ju som sagt bara dit på ett jobb-ärende så vi var borta ungefär en timme. Står ju dessutom i inlägget att jag är hemma igen! Hehe :) tack så mycket!!

2016-06-10 // 20:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback