En trött själ..

Hej! •
Idag är jag trött, men de är inte så konstigt.  Gick av i morse efter två dagars jobb och har endast sovit mellan 09-12 så kroppen är inte alls med känner jag, men jag sover nog gott inatt allafall. ☺️
Jag får ofta frågan om jag har svårt att ställa om mig när jag går av. (jag jobbar natt för den som missat de) och nej de har jag absolut inte, jag gör som jag gjorde idag. Jag sover endast ett par enstaka timmar. Och då lägger jag mig i tid och sen är jag på banan igen. 

Så idag blir det inte många knop, sambon står och lagar mat och jag ligger raklång i soffan. Sen ska vi ta promenad med hundarna innan vi tänkte ha en mysig filmkväll. Vi har nämligen inte sätt nyaste Beck än.  

Är ledig ett par dagar nu, jobbar inte förens fredag nästa gång. Så i morgon kommer min storasyster hit över natten vilket ska bli så mysigt! Hon bor nämligen inte i denna stad så de är så kul när hon kommer eftersom vi inte ses så ofta. 

Nu ska jag hjälpa sambon i köket så vi hörs sen 💕

Mitt älskade hus! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback