Två goda och snabba frukost/mellanmål tips

Jag tänkte tipsa om två super goda och snabba mellanmål/frukost tips.

Något jag äter nästan varje morgon är havregrynsgröt. Vill man vara relativ nyttig så är det kanske inte super bra att ha sylt på gröten, och utan någonting så tycker jag själv att gröten blir tråkig och inte så värst gott!  Så ett bättre alternativ och som är super gott är att ha färska jordgubbar/bär på. Sen på med mjölk så smakar se himmelskt 👌



Jag äter varierande mellanmål hela tiden, ofta blir de smoothie eller frukt/bär och jordnötssmör.  Idag fick de bli de andra alternativet, hackade bara upp banan, färska jordgubbar och lite jordnötssmör. Enkelt, supergott och otroligt mättande.  






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback