Trött är bara förnamnet 😴

Godkväll!
Blir en kort uppdate, är så trött! 
Dagen har gått i ett, nu är de första gången som jag verkligen sitter ner.  Vad som sagt till läkarn tidigt i morse och sen direkt hem efter det och tog ut hunden, städade undan och slängde i mig en mellis innan jag åkte till sambons jobb och bytte bil, sen vidare för att plocka upp min storasyster innan vi for iväg till min fina vän Sandra för att fixa fransarna och fika. Och självklart mysa med min fina kattbebis som flyttar hit om ett par veckor. 😍 

Påväg hem stannade vi och handla lite småsaker, väl hemma höll sambon och pappa på att koppla in den nya tvn. Hade även fått hem min nya dator, men självklart så saknades en del så nu måste jag ringa och bråka imorgon. Så tröttsamt att de alltid ska vara något! 😑  Hade även fått en super fin bombarjacka av sambon och as läckra adidas leggings! Visar i morgon 😄 
Slängde ihop middag och sen åkte vi in till stan en sväng igen, så nu har jag precis gjort i ordning grönsaker och dipp som jag tänkte trycka i mig innan sängen! Så vi hörs mer i morgon!  

Älskade lilla Zelma 💕



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback