This or that

 

 

 

 

Chips eller popcorn – Popcorn, älskar popcorn i alla dess former. 

Kjol eller klänning – Klänning om jag måste välja, är ingen klänning eller tjol-tjej. Föredrar shorts! 

Foundation eller Idpuder – idpuder helt klart, nästan bara det jag använder! 

Utekväll eller hemmakväll –  jag är en riktigt hemmatjej, älskar att strosa hemma med bekväma kläder på helgerna och mysa framför tvn med sambon eller umgås med nära och kära, men visst är utekvällar också roliga. Men inte för ofta! 

Drinkar eller shots –  dricker ju helst vin, men måste jag välja så får det bli drinkar. 


 
 

 

Mascara eller läppglans – Läppglans måste jag då säga, eftersom jag har lösfransar så använder jag inte mascara mer än till underfransarna nångång ibland..  och nej jag har inte såna fransar som man klistrar på varje dag och tar bort varje kväll, utan jag har såna som sitter hela tiden och man får fylla på en gång i månaden ungefär. Finns inget bättre än att vakna och lägga sig snygg liksom, haha. 

Laga mat eller bli serverad mat – Även om jag tycker om att laga mat så är det alltid härligt att bli serverad mat ;)

New York eller London – Har inte varit i varken New York eller London, men jag har alltid velat resa till London och blir det som planerat så kommer en tripp dit bli av inom en snar framtid. 

Plattat eller lockigt –  trivs bäst i platt hår! 

Mössa eller hatt– Mössa helt klart, hatt är inte riktigt min grej! 

Klackar eller sneakers –  Sneackers!!!  jag kan inte ens gå i klackar.. haha

 

 
 

 

 

Pizza eller hamburgare – Jag tycker inte om hamburgare, så de får bli pizza!

 

Midsommar eller julafton – Midsommarafton måste jag säga,  jag älskar Midsommar. Det är min favorithögtid all times, så mysigt med kransar i håret, god mat och att bara fira in sommaren.

Äta ute eller hemma – Även om det är super mysigt att gå ut och äta så tycker jag att det är mysigast att vara hemma och äta, då kan man göra det på sitt sätt. Tända massa ljus osv.. :) 

Film eller serie – Serie. Älskar att totalt fastna i en serie och att inte kunna bärga sig efter att nästa avsnitt ska komma ut.

Godis eller bullar – bullar, föredrar helt klart bakverk framför godis.

Snapchat eller Instagram – Instagram tror jag!  Men lägg till mig på båda vettja: Sandraewelina

Frukost eller middag –  Jag har alltid varit en frukostmänniska, tills för ett par veckor sedan. Nu nöjer jag mig med en kopp kaffe. Så morgongröten trycker jag rent ut sagt i mig. Så jag måste välja middag. 

Kaffe eller Te – kaffe kaffe kaffe, skulle aldrig klara mig utan mitt älskade kaffe!

 

 
 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback