På språng

Hej! 
Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg innan jag åker in mot läkaren.  Efter läkaren så ska vi fredagshandla lite och förmodligen åka förbi pappa och fixa ett program till min dator. Bor man som vi gör på landet så är ju inte internetet så jätte snabbt, så då får man lösa de på annat vis 😏

Idag har jag även på mig nya bombarjackan från junkyard och byxorna från addidas! 

Mitt hår växer verkligen snabbt nu, har under många år använt löshår men varit utan väldigt länge nu och mitt eget hår börjar verkligen ta sig! Kul ☺️


Ååh vad kul att du börjat blogga mer igen :D ser fram emot det !! Finis :* jackan var skitsnygg !!

Svar: Åh tack hjärtat! Vi får se hur de går 😉😂😘
ssandraewelina.blogg.se

2016-04-10 // 00:52:12

Det var jag som kommenterade nyss, glömde skriva namn tror jag (a) hehe

2016-04-10 // 00:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback