På jobbet!

Hej! 
Sitter på jobbet just nu, precis suttit oss ner med en kopp kaffe efter att gått första ronden. Känner mig rätt sliten och trött i kroppen, även mått illa i flera dagar nu, vilket också är rätt påfrestande 😴

Tröttheten beror nog på att jag stått på loppis i fem timmar, fötterna värker och då har natten knappt börjat, haha.  Men loppisen var skoj,  hade hyrt bord med min bästa vän och hennes mamma. Robin stod även med han också. Fick en del sålt, har lite småsaker kvar jag tänkte försöka kränga iväg.  

Annars då? Helgen var otroligt lugn, var ju iväg till läkaren i fredags. Fick då veta mina provsvar,  hade väldigt lågt järnvärde och d-vitaminbrist. Men de antog jag, något visste jag var galet med tanke på min ständiga huvudvärk.  Lördagen var också lugn, höll på lite ute och var inne hos pappa en sväng i stan. Sen idag loppis som ni redan vet och nu väntas 10 timmar jobb.  

Vill hem och sova, saknar redan min säng! Men den får snällt vänta, sen att veta att jag har telefontid med min läkare någongång mellan 9 och 10 i morgon bitti gör ju inte saken bättre, menmen.  ☺️ 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback