Nyvaken - helt pajj!

Hej på er! 
Vaknade för någon timma sedan. Sovit rätt dåligt eftersom denna förkylning gör sig påmind hela tiden.  

Har allafall sovit ett par timmar efter nattens jobb så det är ju huvudsaken.  Har precis gjort mig en kopp kaffe och satt mig i soffan,  försöka ladda om och få någon form av energi till kommande natt så man orkar jobba.  Denna natt som var har varit helt crasy. Har skrattat så mycket så jag har träningsvärk i magen. 

Med tanke på att vi fortfarande har magsjuka på vår avdelning och därför inte får vistas på andra våningar så kan vi ju inte träffa våra övriga kollegor som vi vanligtvis gör under nätterna. Vi båda känner oss krassliga, så en kombo mellan att vara sjuka och uttråkade är ingen vidare kombination så de blev en del galenskaper.  Men de är skoj! 

Nu inväntar jag sambon för att kunna äta lite innan jag åker, sen göra sista natten innan två lediga och då ska jag bara vila!  Och hoppas denna förkylning ger sig snart, väldigt trött på den nu!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback