Nydator, illamående & allmänt trött.

Hatar verkligen rubriker, kommer aldrig på något vettigt att skriva där. Hur som helst, sitter just nu och bloggar ifrån min nya dator och är hittils riktigt nöjd. Tycker det är mycket enklare och smidigare att skriva ifrån en dator än från mobilen. 
 
hur som helst, har haft min fina vän här ett par timmar. Innan hon kom så hann jag med att städa av huset, damsuga, dammtorka, skura, göra rent kattlådor.. ganska mycket med andra ord vilket känns otroligt bra. För just nu mår jag inte sådär jätte bra, mitt illamående som jag får dras med varje dag börjar ta kål på mig riktigt ordentligt. Och sen att jag får ett sms ifrån Emilia att hon blivit magsjuk gör ju inte saken bättre för då går jag och känner av hela tiden, haha.  De går nämligen magsjuka på vårt jobb och vi har ju jobbat två nätter i det. Så jag åker säkert också på de, med min vanliga tur. 
 
Sambon håller på att byta däck på sin bil. Ska försöka få honom därifrån snart så vi kan åka och handla.. får se hur de går, haha.
 
 
Har inte hunnit få in några bilder på datorn än, ska fixa det ikväll! ( om jag orkar, haha) 
hörs senare! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback