Nu säger jag godnatt!

Nu tänkte jag ta och stänga ner datorn. Har suttit här ett par timmar nu och rensat telefonen på bilder och läst lite bloggar osv. Ska gå ner och kolla på någon film med min sambo innan vi kryper till sängs. Imorgon ska jag upp redan klockan fem.  
 
Haft en dag med lite rensning i källaren, hittat massor med saker jag inte kommer använda eller oanvända saker. Så jag har slängt ut det för försäljning. Bara dumt att låta det ligga och damma när det faktiskt kan komma till användning någon annanstans. :) 

Nej hörrni, orkar inte skriva något mer nu. Är så trött på att titta på skärmen så det känns som allt jag ser är kors.. haha. 
 
Godnatt på er!  
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback