måndag - ledig dag

så skönt med en ledig dag, vaknade upp helt utvilad. Dock är förkylningen kvar men jag tror att det börjar gå åt rätt håll, vi får hålla tummarna för det allafall.  Jag har städat och fixat hela förmiddagen, tänkte att jag skulle åka in och köpa lite djurgrejer men nejdå, då har sambon alla bilnycklar med sig.. haha! Så kan det gå.  
 
skulle egentligen in på nattmöte ikväll, men jag känner inte för det. Dels för att jag fortfarande är väldigt förkyld och dels för att det är min ända lediga dag, imorgon ska jag jobba igen. Så jag känner att jag skippar det denna gång. 

Nu ska jag dricka upp kaffet innan det blir allt för kallt! 


Bilder jag tog när jag var ute på promenix med hunden, och ja vad ska jag säga mer än att jag älskar att bo på landet. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback