Lördag!

Lördagen bjuder på grått och tråkigt väder. Men har inte några större planer mer än att fixa lite inför loppisen imorgon, ska nämligen stå med en vän och sälja av saker man aldrig använder. Så de ska bli skönt, har så mycket grejer i källaren som jag aldrig kommer använda så bättre att de kommer till användning någon annanstans.  Så ska fixa lite med de om en stund och sen får vi se vad som händer.  

Svärmor var nyss förbi på en kopp kaffe, Robin hjälpte henne att byta däck samtidigt.  Alltid mysigt när familjen kommer över :) 

Nu ska jag leta rätt på sambon och försöka få med honom ner i källan! 

Jo juste, jag kommer förmodligen kunna uppdatera bättre snart. Som de är nu så skriver jag på mobilen men har precis köpt en ny dator, Robin ska bara fixa de sista med den. Sen blir de nog både roligare och bättre inlägg :) 


Igår fick vi valpmysa med lilla Mio 💕



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback