Godmorgon!

Här är vi uppe med tuppen, men det är jag nästan alltid. Är jag ledig så vaknar jag av mig själv väldigt tidigt jämt. och jag brukar inte vilja somna om, går ofta upp och dricker kaffe och sätter fart på dagen. Gillar att ta vara på dagen, inte sova bort den :)  Får ofta frågan "hur kan du vara så morgonpigg och kvällstrött när du är nattarbetare" "Hur klarar du av att jobba natt då?"  
 
Och svaret är så enkelt, jag har lätt att ställa om mig. Är jag inställd på att vara vaken på natten så är jag det utan problem, och tvärtom. :)

Nu är jag påväg till pappas jobb och ska tanka bilen, sen ska jag faktiskt hem till honom. Ska fixa lite hemma hos honom när han ändå inte är hemma, har sagt det länge nu att jag måste komma och styra och ställa lite. Ska möblera om ordentligt. Sånt jag älskar att göra helt enkelt. Sen ska jag nog försöka hinna åka förbi mamma på en kaffe också :) Får se hur länge detta tar. 
 
Nej nu ska jag fokucera på att köra bil! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback