Förkyld och allmänt risig!

Ligger i soffan och snorar, börjar bli riktigt förkyld. Kände redan i morse när jag vaknade att jag hade ont i halsen. Och under dagen har de bara blivit värre och nu kom även förkylningen, riktigt drygt! Men jag ska väl inte klaga, har inte varit sjuk på hela vintern vilket är mycket ovanligt. Brukar nästan varje vinter dra på mig ett x antal förkylningar och även magsjuka. Så ska väl inte klaga egentligen, rätt drygt bara. Får hoppas febern allafall håller sig borta med tanke på att jag ska jobba helgen. 

Vet ni vad jag kollar på? Huset fullt!! När jag var liten kollade jag alltid på huset fullt vilket var väldigt populärt då och nu har det kommit en uppföljning med samma skådespelare, den är sååå bra verkligen :) 

Så ska bara ta de lugnt resten av kvällen, Robin är iväg och köper något skåp till hans verktyg som han ska ha i garaget så får passa på att njuta av lugnet en stund ;)  



 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback