Födelsedagsfirande!

Är så himla trött så detta får bli ett snabbt inlägg innan jag somnar sittandes.  

Hämtade ut bilen som sagt på eftermiddagen, sen åkte jag direkt hem till mamma och firade henne eftersom hon fyllde igår. Båda mina systrar och lillebror var där vilket var mycket trevligt.  Blev bjuden på super gott fika och himla god mat, tack fina mamma ❤️

Blev där väldigt sent, kom inte hem förens vid 9.  Råkade köra lite vilse hem också, haha.. Fråga inte ens hur.. 
Så nu sitter jag i soffan och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan hänga den, sen ska jag krypa ner under täcket!  Ska ju lämna katten hos vätrinären tidigt imorgon, så bäst att lägga sig i tid. 

Godnatt och sov gott! Vi hörs igen imorgon.  •








Tårtan såg för god ut!

2016-04-28 // 11:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback