BareMInerals - prime time

Primer för mig är a och o. Det är viktigt att ha en bra primer. Sen är ju de en individuell sak. För den primer som passar mig bäst kanske inte alls är bra för dig. Därför tycker jag att man ska pröva sig fram, precis som med allt annat.  De har ju med hudtypen att göra också! 

 Jag har testat massvis med olika primers men aldrig riktigt hittat den perfekta förens ett par veckor sedan. Då hittade jag bareminerals - prime time.  Och jag bokstavligt talat älskar den! Sminket sitter verkligen länge och jag blir absolut inte oljig av den som jag annars har väldigt lätt att bli! 

Har du inte hittat en primer som passar just dig så kan jag verkligen rekommendera att testa denna! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback