godmorgon fredag

gud vad veckan har gått fort, men är man ledig som jag varit ett par dagar nu så brukar dagarna flyga förbi.

Jag sitter och dricker mitt morgon kaffe nu efter att ha gått en långpromenad med hunden. diskmaskinen går varm och snart ska jag även slå på en maskin tvätt. Helgen i ära ska spenderas hemma då vi ska fixa i trädgården, Robin och grannen har sågat ner träd så vi ska ta reda på allt ris och sånt. imorgon kommer mamma med familj över för att hjälpa till och sen ska vi grilla lite om vädret tillåter.

jag jobbar sen på söndag och hela nästa vecka typ. känns som nästa vecka kommer bli intensiv, har massa möten och tandläkare inplanerat sen jobb på de.

Har så jävla ont i munnen ska jag säga er, dom gjorde bara halva jobbet nu när jag va där för att tanden var så pass inflammerad så behövde gå med nån slags sörja på den så pulpan skulle lugna ner sig. De har gått två dagar sedan jag var där men har lika ont fortfarande, kul dedär med tänder! bara jävligt dyrt och onödigt. Så ska som sagt tillbaka nästa vecka och se hur vi ska gå till väga sen, förmodligen ska vi dra ut tandfan. men får hoppas på lite mer tur än vad jag hade sist när jag fick dra ut en tand, fick lov att sätta ett stygn då det aldrig ville läka igen, jag har sån tur med allt jag.. eller något! ;)

hur som helst, nu ska jag se till att starta igång dagen på riktigt. Ser precis att slamtömnings killen står på tomten så vi hörs när vi hörs ☺








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback