Ny dag, nya möjligheter

Godmorgon!
har faktiskt varit vaken ett x antal timmar nu. Tror jag klev upp vid 7. Ringde lite samtal jag skjutit på allt för länge och sen varit ute med hunden på långpromenad. Man kan verkligen säga att jag hade tur med vädret för precis när jag kommit innanför dörren så vräkte de ner regn och de börja blåsa storm, haha.

Så nu sitter jag och dricker kaffe och ska snart borsta tänderna och åka iväg till stan. Jag ska hämta ut lite medicin och kolla efter ett regnställ. Det är ett måste när man bor på landet och är ute med hunden i alla väder. Sen ska jag även in på jobbet för möte. Ska försöka hinna med en fika hos mamma också, de beror lite på hur länge mötet pågår.

nej nu ska jag slå på en växel, annars blir jag sittande framför tvn.

kram ☆






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback