faller tillbaka till ruta ett

att jag aldrig kan blogga mer än två dagar i sträck typ, haha. Jag i ett nötskal, menmen.. nu prövar vi igen och ser hur länge detta håller då!

måndag idag och jag har ledigt, är faktiskt ledig hela veckan vilket känns välbehövligt. Varit och är så sjukt trött hela tiden, kan sova hur länge som helst om dagarna och ändå vara lika trött. Får hoppas de ger med sig snart annars vet jag någon som kommer ringa farbror doktorn.

annars har dagen varit lugn, har inte gjort så mycket mer än att måla en kabeltrumma som jag ska ha ute i trädgården, vill ju hålla på ute på tomten men de blåser ju så förjävligt. Så jag fick snällt lägga papper på hela altan och sitta där, ibland är de bra med inglasad altan, mindre bra när de är varmt ute för då är de bastu där inne.. haha.

Sen fick jag köra en alldeles ny golf idag, blev helt kär.. jag är ju på jakt efter en ny bil, en mindre än vad jag har idag. Golf är verkligen en bil jag ska titta närmare på, otroligt sköna att köra!

nu har vi krupit ner i soffan och ska kolla på nån film, skriver mer i morgon!

Godnatt! ☆






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback