De vänder, snart.

som rubriken lyder så ska jag försöka vända blad och börja blogga igen. Jag älskar trots allt att skriva, men det har bara inte blivit av. Har haft så mycket annat att göra på sista tiden. Men mer om de sen.

Jag skriver ett bättre inlägg senare idag, tänkte försöka sova en stund till. Jag vaknade av att sambons klocka ringde för jobb. dock hade han tid att ligga och hålla om mig ett tag. Det är klart de bästa jag vet, speciellt tidiga mornar då de är mörkt och kallt.. man vill liksom inte stiga ur sängen :) men ur sängen kom vi, tänkte att jag skulle passa på att släppa ut hunden och skotta när jag ändå var vaken. Så nu är de gjort! Dock började jag blöda näsblod från ingenstans, de bara forsade.. jag har typ aldrig blött näsblod så de kändes rätt stört. Tror min kropp protesterar jus nu, för mycket stress och för många bollar i luften samtidigt.. stressen kväver mig väl fast jag inte vet om de? haha.

aja, jag skriver senare.
Kram






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback