pass på februari!

februari har varit en riktig negativ månad för mig, mycket sjukdomar och mycket tråkiga besked. Jag är alltid en som deppar några timmar innan jag ställer mig på fötterna igen och tar mig igenom de jobbiga, så har jag alltid varit i varje motgång. Det är ingen skillnad nu, bara att kämpa på och bearbeta och ta sig igenom de som är tufft för jag vet att de blir bättre men på något sätt känns det bara så ovanligt tungt och jag känner mig inte motiverad eller engagerad i någonting längre, men det kanske bara är tillfälligt det med, det vänder säkert snart!


Dagen i övrigt har väl varit som vilken ledig dag som helst, har städat, tränat lite med hunden, lagat mat, varit inne i stan och handlat osv.. Bara såna vardagliga saker! Robin har sällskapat mig hemma idag fast han skulle ha jobbat, han blev nämligen magsjuk igår. Men hämtade sig ovanligt fort för att vara han och var rätt pigg idag faktiskt, än så länge har jag klarat mig och hoppas jag gör det också. Men de visar sig!

Har sagt jätte länge att jag skulle göra hundgodis av blodpuddingen som legat i kylen men har skjutit på de så länge men idag fick jag tummen ur arslet och gjorde äntligen i ordning det, hunden älskade det och det är verkligen perfekt hundgodis att ha i fickan när man ska träna hund. Det klibbar ingenting, suveränt!

Nu har jag tänt upp massa ljus och ligger i soffan och tittar på en bra film som går på trean, kommer dock inte på namnet på den just nu! Men ska fortsätta kolla nu så hörs vi sen.





fick jätte fina blommor av min älskling på alla ♡ dag.



Kram / S ☆








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback